Zakładka
Close

Aktywacja mięśnia przyśrodkowego

Instrukcja 

Instrukcja + analiza 

Instruktaż

M.czworogłowy

M. przyśrodkowy jest jednym z nich i nie da się napiąć tylko jego.

M. przyśrodkowy

Jeżeli będziemy napinać mięsień bardzo powoli i w skupieniu, jesteśmy w  stanie zacząć ruch właśnie z tego mięśnia

Tempo

Bardzo wolne, inaczej od razu napnie się cała noga.

Stopa

Ruch w bok sprawi, że trudniej będzie napiąć całą nogę, ale łatwiej wyeksponujemy m. przyśrodkowy.

Dotyk

Palce pomogą wyczuć mięsień.

Twardy jak skała

Tak napięty musi być m. przyśrodkowy, jeżeli jest miękki – jeszcze nie umiemy dobrze się napiąć.

Sedno ćwiczenia

Dominacja m. przyśrodkowego

Bardzo często to właśnie słabość tego mięśnia jest jedną z przyczyn bólu kolan. Jeżeli będziemy napinać się szybko, bez skupienia, to na pewno nie uda nam się dobrze aktywować tej partii. Potrzebna jest wygodna pozycja i wolne tempo oraz skupienie, by bardzo powoli zyskiwać w danym obszarze coraz więcej siły. Ruch stopą w bok pomoże wyeksponować mięsień, który finalnie powinien napiąć się pierwszy (reszta uda powinna napiąć się po nim) i być wyraźnie napięty oraz twardy. Później powinniśmy być w stanie wyczuć jego napięcie bez wysiłku w trakcie wykonywania innych ćwiczeń.

You cannot copy content of this page

Subskrypcja Podstawowa

59
99
Miesięcznie
  • Platforma Treningowa
  • 7 dni próbnych
  • Ponad 300 ćwiczeń z instruktażem wideo, głosowym i pisemnym
  • Ponad 15 planów na - Ból w dole/górze/pleców, ból w szyi, bóle kolan, poprawną postawę
  • W każdym planie 2-7 modułów - praca na wiele miesięcy, od podstaw, po samodzielność!
  • Wizyta u trenera to 220-250 zł, tutaj dzięki szczegółowym wyjaśnieniom, masz tę samą jakość - już za 59.99zł.